سلام مامانم
در چه حالی
اونجا که هستی همه چی خوبه؟
مامان امروز تولدم بود
همه تبریک گفتن الا تو
هیچوقت یادم نمیره آخرین باری که بهم تبریک گفتی
همین که رسیدم شرکت زنگ زدی بهم و تبریک گفتی
امروز همش صدات تو گوشم بود
حتی روزتولدم هم غم دارم و دلم میخواد گریه کنم که نیستی
که ندارمت
همیشه دوستت خواهم داشت
مامان بدون توهیچی نیستم...ما را در سایت مامان بدون توهیچی نیستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:26
ما را در سایت مامان بدون توهیچی نیستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:26
ما را در سایت مامان بدون توهیچی نیستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:26